Un concert de Nadal diferent

Com és tradició, concloem hui el trimestre amb el tradicional concert de Nadal, però aquesta vegada sense la companyia de tots els que ens haguera agradat que assistiren, sense una entrada al centre repleta d'alumnat i companys que acompanyen a la nostra benvolguda banda. Però, ens hem reinventat i podreu gaudir d'ell de manera telemàtica, ja que els participants en el concert gravaren la seua actuació i la podreu gaudir en qualsevol moment.

Un concert diferent no sols per la situació, sinó per la música que s'interpretarà. Un programa molt eclèctic en el qual escoltareu dones de la música del Barroc de Corelli fins a melodies tan actuals com els de Leonard Cohen.

Esperem que ho gaudiu tant com ho hem fet nosaltres: Alain, Estrella, Julián, Miguel Ángel, Josep, Héctor, Manuel.

Ací us deixem el cartell elaborat per Mireia, professora de plàstica i després de l'enregistrament i el muntatge del concert us deixarem el vídeo.

Bon Nadal i un molt saludable any 2021.