ATENCIÓ I RECLAMACIONS ESO I BAT
ESO i 1r BAT:
Atenció i reclamacions ESO: 17 i 20 de juny, de 10:00 a 13:00 hores.
Atenció, reclamacions i resolució ESO: 21 de juny, de 10:00 a 13:00 hores.
2n BAT:
Atenció i reclamacions ESO: 20 i 21 de juny, de 10:00 a 13:00 hores.Atenció, reclamacions i resolució ESO: 22 de juny, de 10:00 a 13:00 hores.
INSTRUCCIONS SOL•LICITUD INCORPORACIÓ AL BANC DE LLIBRES (XARXA LLIBRES)
Tota la informació està en la pàgina web disponible en el següent enllaç. Polseu “ací” per a entrar.
També pot escriure en el cercador: sol·licitud banc de llibres GVA.
En aquesta pàgina apareix un enllaç per a tramitar sense certificat. Ha d’entrar i emplenar les dades sol·licitades i després imprimir-ho. Seran dues còpies; una per al centre i una altra per a l’interessat. Una vegada imprés l’ha de presentar en la secretaria del centre.
Si l’alumne es matricula per primera vegada en el centre no deu entregar els llibres de l’any anterior, però si ja estaba matriculat deurà entregar els llibres de l’any anterior al Banc de Llibres.
INFORMACIÓ PORTAVENTURA
- Hora d’eixida des de València: 7 am. PUNTUALITAT
Autobusos 1-2-3 ___ C/ Calvo Sotelo. Zona A
Autobusos 4-5-6-7 ___Davant del jardí de la Biblioteca Pública de València junt al MUVIM. Zona B
- Hora de tornada des de PortAventura: 18h. PUNTUALITAT
- Hora d’arribada: 21 pm aproximadament
Recomanen que no vingueu amb el cotxe i si veniu no us atureu a les zones dels autobusos, ja que podeu destorbar la circulació de trànsit.
RECORDATORI
- Obligatori l’ús de mascareta en l’autobús.
- Comporteu-vos adequadament. Gaudiu de la jornada en bona convivència.
- No es permet l’accés d’aliments al parc , excepte per a casos al·lèrgies o intoleràncies ( aviseu al centre).
- Us recordem que us revisaran les motxilles.
- Us recomanem un bon esmorzar abans d’entrar al parc.
- Porteu protector solar per a les radiacions solars. Porteu gorra i crema solar i vestimenta còmoda.
- Per a les atraccions d’aigua és recomanable: impermeable, samarreta de recanvi, calçat, etc.
- El preu del viatge inclou entrada i dinar, però no l’esmorzar i berenar.
GRUP | AUTOBÚS |
1A | 1 |
1B | 1 |
1C | 2 |
1D | 1 |
1E | 3 |
2A | 3 |
2B | 3 |
2C | 2 |
2D | 2 |
3A | 4 |
3B | 4 |
3C | 5 |
3D | 3 |
4A | 4 |
4B | 5 |
4C | 5 |
1BAT A | 6 |
1BAT B | 6 |
1BAT C | 6 |
1BAT D | 7 |
1BAT F | 6 |
1BAT E | 7 |
1BAT P | 7 |
DEVOLUCIÓ DE LLIBRES DEL BANC DE LLIBRES CURS 2021-2022
UNA VEGADA FINALITZAT EL CURS, L’ALUMNAT HA DE RETORNAR AL BANC DE LLIBRES EL LOT QUE SE LI VA ASSIGNAR A L’INICI DEL CURS.
NOTA IMPORTANT
ELS/LES ALUMNES HAURAN DE PORTAR A LA BIBLIOTECA TOTS ELS LLIBRES PRESTATS PEL BANC DE LLIBRES AMB ELS FOLRES POSATS.
ELS LLIBRES HAURAN DE ESTAR COMPLETAMENT ESBORRATS I EN PERFECTE ESTAT PER A QUE UN ALTRE ALUMNE/A ELS PUGA UTILITZAR EL PRÒXIM CURS.
ELS/LES ALUMNES QUE NO ENTREGUEN TOTS ELS LLIBRES EN EL MATEIX ESTAT DE CONSERVACIÓ QUE TENIEN QUAN ELS ELS VAN ENTREGAR EN CONDICIÓ DE PRÈSTEC PODRAN PERDRE EL DRET DE REBRE LLIBRES EL PRÒXIM CURS.
DIVENDRES DIA 17
ELS/LES ALUMNES DE 4t D’ESO EIXIRAN DE CLASSE I BAIXARAN A LA BIBLIOTECA A LES HORES INDICADES EN LA GRAELLA.
8.00 | 4t ESO A |
8:30 | 4t ESO B |
9:00 | 4t ESO C |
DIMECRES DIA 22
ELS ALUMNES DE 1r, 2n i 3r d’ESO PODRAN ANAR ACOMPANYATS PER FAMILIARS I ANIRAN DIRECTAMENT A LA BIBLIOTECA A LES HORES INDICADES EN LA GRAELLA.
8:15 | 3r ESO A |
8:30 | 3r ESO B |
8:45 | 3r ESO C |
9:00 | 1r ESO A |
9:10 | 1r ESO B |
9:20 | 1r ESO C |
9:30 | 1r ESO D |
9:40 | 1r ESO E |
10:20 | 2n ESO A |
10:40 | 2n ESO B |
11:00 | 2n ESO C |
11:20 | 2n ESO D |
SOL·LICITUD BEQUES ALUMNAT AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU CURS 2022-2023
Benvolgudes famílies,
En aquesta entrada podeu informar-vos detalladament sobre aspectes relatius a la convocatòria d’ajudes per a alumnes amb necessitat especifica de suport educatiu per al curs acadèmic 2022-2023.
La principal novetat de la convocatòria d’enguany és el nou termini per a la sol·licitud, que serà: des del dia 19 de maig fins al 30 de setembre de 2022 a les 24:00 hores, tots dos inclusivament. No ho deixes per al últim dia, perquè has d’imprimir el PDF i presentar-lo en el centre abans d’aqueixa data.
Hi trobareu informació detallada sobre els següents punts: enllaç AJUDA ALUMNAT NEAE CURS 2022-2023
-On puc consultar la convocatòria?
-Quin és el termini de la sol·licitud?
-Com sol·licitar l’ajuda?
-Requisits.
-Quines persones poden sol·licitar aquesta ajuda?
-Quants diners pots rebre de l’ajuda?
-Com resoldre els teus dubtes?
-Informació sobre la tramitació de l’ajuda.
Consulteu el PDF informatiu AJUDA ALUMNAT NEAE CURS 2022-2023
CALENDARI EXÀMENS 2n BATXILLERAT
CALENDARI CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA DE PENDENTS DE 1r BATXILLERAT
(ALUMNES DE 2n BAT AMB ASSIGNATURES PENDENTS DE 1r)
DIJOUS 9 DE JUNY
AULA 102
15:00-16:30 | CASTELLÀ I | H.M.C. | FÍSICA I QUÍMICA | ||
16:30-18:00 | CULT AUD I | ANGLÈS I | MAT I | MAT C. S. I | LLATÍ |
18:00-19:30 | FON ART I | VALENCIÀ I | FILOSOFIA | GREC |
PLACA D’HONOR DE L’ORDRE CIVIL D’ALFONS X EL SAVI
Benvolguts companys / benvolgudes companyes,
Vos informem que el passat dia 31 de maig de 2022, el director i la sotsdirectora del centre es desplaçaren a Madrid amb motiu d’assitir a l’acte de lliurament per part de la Ministra d’Educació de la Placa d’Honor de l’Ordre Civil d’Alfons X el Savi, concedida al nostre centre per Ordre Ministerial del 13 de gener de 2022.
Vos adjuntem enllaç per a llegir la notícia relacionada amb aquest fet publicada al diari Levante.
Los veteranos de la educación secundaria – Levante-EMVEl Ministerio de Educación reconoce la labor de los IES Lluís Vives de València, el Francesc Ribalta de Castelló y el Jorge Juan de Alicante, con más de 100 años en funcionamientowww.levante-emv.com |
INSTRUCCIONS PAU – IES LLUIS VIVES – 2022
Quan i on?
Les Proves d’Accés a la Universitat de juny de 2022 se celebraran els dies 7, 8 i 9 de juny en el següent horari:
A dia de hui, encara desconeixem les aules assignades al nostre tribunal. Tan prompte les coneguem, vos ho farem saber, però el nostre centre està enquadrat al Tribunal n. 22, que s’ubica a l’Aulari Oest del Campus de Tarongers de la Universitat de València:
Tret que possiblement desconegueu el Campus, els seus accessos i com moure-vos, per a facilitar l’entrada quedarem en l’edifici de Servicis Generals de la Universitat de València, junt a l’entrada D5 (a la imatge), al Carrer Ramon Llull a les 8:30 i d’ahí anirem tots junts fins les aules que ens assignen. L’alumnat que únicamente realitze la fasse especifica s’ha de presentar a la seu del tribunal aula 0_23 des de les 11.00 fins a les 13 hores per a recollir l’horari i les etiquetes personalitzades.
Com arribar?
EMT:
- Línia 18. Parada 1949 – Tarongers-Facultat de Magisteri
- Línia 40. Parada 1096 Ramón Llull-Bernat Fenollar
- Línia 71. Parada 1096 Ramón Llull-Bernat Fenollar
- Línia 93 (Sentit Passeig Marítim). Paradas 1489 – Tarongers-Facultat de Magisteri y 1896 – Tarongers-Facultat de Dret
- Línia 93 (Sentit Av. del Cid). Parada 1361 – La Carrasca
- Línia 98 (Sentit Estació del Cabanyal). Paradas 1489 – Tarongers-Facultat de Magisteri y 1896 – Tarongers-Facultat de Dret
- Línia 98 (Sentit Av. del Cid). Parada 1361 – La Carrasca
Metro – Tramvia:
- Línies 4 i 6. Parada de La Carrasca
Què he de portar?
- Imprescindible: DNI o NIE. Segons ens ha informat el president del tribunal, per a agilitzar l’entrada d’alumnes, el control d’identidad no es realitzarà a la porta de l’aula sinó durant els exàmens (deixareu el DNI/NIE damunt de la taula i els del tribunal aniran comprovant dades)
- De moment també desconeixem si es requerix mascareta per a accedir als aularis o qualsevol altre protocol Covid.
- Tampoc tenim informació sobre el control de mòbils, smartwatch, si podeu portar el pèl solt o ha d’estar arreplegat, etc.
Quin material he de portar?
Cada professor vos haurà informat d’aquells materials que es permeten/són necessaris per a la realització dels seus respectius exàmens. En cas de que tingueu algun dubte, poseu-vos en contacte amb ell o ella per a saber-ho el més aviat possible.
Porteu alguns bolígrafs de repost, regle, calculadora de les permeses, kleenex, una botella d’aigua i una jaqueta els que habitualment tingueu fred (en ocasions, a la Universitat, l’aire condicionat és prou fort)
A qui puc adreçar-me si tinc algun dubte? Quins canals d’informació s’utilitzaran?
L’IES Lluis Vives ha designat dos professors que vos acompanyaran al llarg de totes les PAU: Belén Blanco (professora de Geografia i Història) i José Das (professor de Matemàtiques). Ells seran les persones de referència que vos indicaran aules, horaris, etc.
El centre utilitzarà tres mitjans de difusió de la informació:
- Pàgina web del centre.
- Correu electrònic, a les adreces que vareu facilitar en les inscripcions.
- Grup de Telegram, creat a l’efecte: https://t.me/+OT33emCB42M3ZmI0
Per favor, no satureu el grup de Telegram de missatges sense contingut útil (Estalvieu-vos els “Ok”, “Val”, “Hola”, “Gràcies”, icones, gifs, fotos, vídeos…)
GUIA MATRÍCULA ONLINE EXCLUSIVA PER A L’ ALUMNAT DE 1r D’ ESO DE CENTRES ADSCRITS DE L’ IES LLUÍS VIVES CURS 2022-2023
- QUI S’HA DE MATRICULAR ONLINE ?
La matrícula ONLINE és exclusiva per a l’alumnat del centre i l’alumnat que cursarà primer de l’ESO precedent de centres adscrits durant el curs 2022-2023 a l’IES Lluís Vives.
Tot l’alumnat dels centres adscrits formalitzarà la matrícula online al nostre centre seguint les pautes indicades indicades en el punt 2 (calendari) i 3 (procediment) d’aquesta entrada.
2. QUAN M’HE DE MATRICULAR ONLINE ? CALENDARI:
1r ESO ALUMNES CENTRES ADSCRITS del 23 al 30 de juny 2022
3. COM M’HE DE MATRICULAR? PROCEDIMENT DE FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA ONLINE
Cal emplenar el formulari de matrícula ONLINE . El vostre tutor/a vos facilitarà l’enllaç i contrasenya per poder realitzar la matrícula online. Per a accedir al formulari cliqueu aci:
Formulari cliqueu “aci”
Atenció. Recordem l’obligatorietat de sol·licitar nova contrasenya d’accés a Web Família en l’apartat del formulari referit a aquest punt. Tant si ja disposeu de contrasenya com si no, és obligatori sol·licitar una nova contrasenya.
Informació de les optatives. Cliqueu ací
Video tutorial matrícula online
4) QUINA DOCUMENTACIÓ HE D’APORTAR ?
Cal adjuntar la documentació requerida en un arxiu en format pdf o foto feta des del mòbil. Grandària d’1 MB.
Web per a reduir pes https://www.ilovepdf.com/es/comprimir_pdf
- Còpia format PDF o fotografia del DNI o NIE o passaport de l’alumne/a
- Còpia format PDF o fotografia del llibre de família (full de l’alumne/a). (En cas de no disposar de Llibre de família cal presentar certificació de la inscripció de naixement feta pel Registre Civil.
- Còpia format PDF o fotografia del DNI o NIE o passaport dels tutors legals.
- Còpia format PDF o fotografia de la targeta SIP de l’alumne/a.
- Còpia format PDF o fotografia: En cas de donar-se les següents casuístiques cal adjuntar la següent documentació:
- 5.1) Fotocòpia del llibre de família nombrosa. (Només si es dona el cas de pertinença a família nombrosa).
- 5.2) Fotocòpia del llibre de família monoparental. (Només si es dona el cas de pertinença a família monoparental).
- 5.3) Fotocòpia de la sentència judicial i conveni regulador on figure la custòdia i pàtria potestat del fill/a actualitzada. (Només en cas de divorci o separació dels progenitors).
- 5.4) Certificat acreditatiu de discapacitat (Només en cas de discapacitat de l’alumne/a o d’algun membres de la família, fotocòpia de la resolució facultativa).
- 5.5) Certificat de malaltia crònica. (Només si es dona el cas de malaltia crònica d’un/a alumne/a).
Altres informacions d’interés:
ADAPTACIÓ CURRICULAR D’EDUCACIÓ FÍSICA |
En matricular-se o en el moment de produir-se la necessitat , cal presentar sol·licitud i documentació en la secretaria del centre |
EXEMPCIÓ DE L’ASSIGNATURA DE VALENCIÀ |
Els 15 primers dies a partir de l’inici del curs, podeu demanar la sol·licitud en la secretaria del centre i donar-la acompanyada de la següent documentació:
– Residència temporal en la Comunitat Valenciana. Es podrà atorgar l’exempció durant només dos cursos consecutius (caldrà sol·licitar en cada curs). – Incorporació tardana al sistema educatiu valencià. L’alumnat que no haja cursat estudis de valencià amb anterioritat. Es podrà atorgar l’exempció durant només dos cursos consecutius (caldrà sol·licitar en cada curs). |
CONVALIDACIÓ D’ASSIGNATURES | Del 1 al 31 d’octubre caldrà presentar la sol·licitud i documentació a secretaria |
Si teniu alguna dificultat, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres. Estem a la vostra disposició.
Telèfon: 961205945 (contactar amb Administració) / e-mail: 46012872.secretaria@edu.gva.es
Rebeu una salutació ben cordial.