Actualització de documents al següent enllaç: Documents

SECRETARIA: ATENCIÓ AL PÚBLIC PER A CONSULTES I TRÀMITS ADMINISTRATIUS.

Horari d’atenció al públic:

Horari de matí: de dilluns a divendres, de 9:00 fins a les 14:00 hores. Agost tancat

Horari de vesprada: En juny i juliol el servici no està disponible. dimecres – alumnat del centre de 15.30 fins a les 20.00 hores / públic en general de 15:30 fins a les 18:45 hores -.

Procediment d’atenció: presencial, telefònic i/o telemàtic.

Per a qualsevol consulta o tràmit administratiu podeu optar pel procediment presencial, telefònic i/o telemàtic.

Important!! Opteu preferentment pel procediment telemàtic per a sol·licitar tràmits administratius que no requereixen presencialitat i així poder agilitzar la gestió d’assumptes com sol·licitud d’expedient acadèmic, historial acadèmic, títol, …

Atenció presencial: atenció en finestra de secretaria, si és estrictament necessari.

Important!! Tindran ordre de prioritat per a l’atenció presencial les persones que hagen demanat hora des de la pestanya de “cita prèvia” de la pàgina web.

Atenció telefònica: 961205945. Sol·liciteu que deriven la vostra trucada a servei d’atenció al públic de secretaria.

Atenció telemàtica: adreça de correu electrònic: 46012872.secretaria@edu.gva.es

Important!! Per motius de seguretat és prescriptiu que adjunteu foto o pdf del vostre DNI quan sol·liciteu rebre telemàticament algun document certificat.

Important!! Recollida de títols: només podrà recollir un títol l’alumne interessat / alumna interessada o una altra persona amb la deguda autorització signada per part de l’alumne/a.