Dones i xiquetes en ciència, per descomptat!

LOGO

"Mujeres y niñas en ciencia,¡por supuesto!" és un projecte que té com a objectiu visibilitzar i realçar el paper de la dona en l'àmbit científic. Mitjançant el treball col·laboratiu es dona un enfocament a les ciències i la tecnologia des d'una perspectiva de gènere.

Es busca potenciar i fomentar les vocacions científiques i tecnològiques en tot el nostre alumnat, des d'una perspectiva inclusiva, afavorint especialment els col·lectius que fins ara no gaudien amb la mateixa sensibilització i reconeixement.

Per a més informació entreu en el següent blog. Mujeres y niñas.

Centres participants :

IES Lluís Vives de València

Liceo Statale Giugielmo Marconi, en Pescara ( Italia)

Agrupamento de Escolas Latino Coelho, Lamego (Portugal)

"Mujeres y niñas en ciencia,¡por supuesto!" es un proyecto que tiene como objetivo visibilizar y realzar el papel de la mujer en el ámbito científico. Mediante el trabajo colaborativo se da un enfoque a las ciencias y la tecnología desde una perspectiva de género.

Se busca potenciar y fomentar las vocaciones científicas y tecnológicas en todo nuestro alumnado, desde una perspectiva inclusiva, favoreciendo especialmente los colectivos que hasta ahora no disfrutaban con la misma sensibilización y reconocimiento.

Más información en el siguiente blog. Mujeres y niñas.

Centros participantes :

IES Luis Vives de Valencia

Liceo Statale Giugielmo Marconi de Pescara (Italia)

Agrupamento de Escolas Latino Coelho, Lamego (Portugal)

"El present projecte ha estat financiat amb el recolçament de la Comissió Europea. Aquesta publicació és responsabilitat exclusiva de l'autor. La Comissió no és reponsable de l'ús que es puga fer de la informació aquí difosa."

"El presente proyecto ha sido financiado por la Comisión Europea. Esta publicación es responsabilidad exclusiva del autor. La Comisión no es reponsable del uso que se pueda hacer de la información aquí difundida"