INSTRUCCIONS PAU – IES LLUIS VIVES – 2022

Quan i on?

Les Proves d’Accés a la Universitat de juny de 2022 se celebraran els dies 7, 8 i 9 de juny en el següent horari:

A dia de hui, encara desconeixem les aules assignades al nostre tribunal. Tan prompte les coneguem, vos ho farem saber, però el nostre centre està enquadrat al Tribunal n. 22, que s’ubica a l’Aulari Oest del Campus de Tarongers de la Universitat de València:

Tret que possiblement desconegueu el Campus, els seus accessos i com moure-vos, per a facilitar l’entrada quedarem en l’edifici de Servicis Generals de la Universitat de València, junt a l’entrada D5 (a la imatge), al Carrer Ramon Llull a les 8:30 i d’ahí anirem tots junts fins les aules que ens assignen. L’alumnat que únicamente realitze la fasse especifica s’ha de presentar a la seu del tribunal aula 0_23 des de les 11.00 fins a les 13 hores per a recollir l’horari i les etiquetes personalitzades.

Com arribar?

Logo EMT:

•  Línia 18. Parada 1949 – Tarongers-Facultat de Magisteri
  • Línia 40. Parada 1096 Ramón Llull-Bernat Fenollar
  • Línia 71. Parada 1096 Ramón Llull-Bernat Fenollar
  • Línia 93 (Sentit Passeig Marítim). Paradas 1489 – Tarongers-Facultat de Magisteri y 1896 – Tarongers-Facultat de Dret
  • Línia 93 (Sentit Av. del Cid). Parada 1361 – La Carrasca
  • Línia 98 (Sentit Estació del Cabanyal). Paradas 1489 – Tarongers-Facultat de Magisteri y 1896 – Tarongers-Facultat de Dret
  • Línia 98 (Sentit Av. del Cid). Parada 1361 – La Carrasca

Logo Metrovalencia Metro – Tramvia:

•  Línies 4 i 6. Parada de La Carrasca

Què he de portar?

• Imprescindible: DNI o NIE. Segons ens ha informat el president del tribunal, per a agilitzar l’entrada d’alumnes, el control d’identidad no es realitzarà a la porta de l’aula sinó durant els exàmens (deixareu el DNI/NIE damunt de la taula i els del tribunal aniran comprovant dades)
  • De moment també desconeixem si es requerix mascareta per a accedir als aularis o qualsevol altre protocol Covid.
  • Tampoc tenim informació sobre el control de mòbils, smartwatch, si podeu portar el pèl solt o ha d’estar arreplegat, etc.

Quin material he de portar?

Cada professor vos haurà informat d’aquells materials que es permeten/són necessaris per a la realització dels seus respectius exàmens. En cas de que tingueu algun dubte, poseu-vos en contacte amb ell o ella per a saber-ho el més aviat possible.

Porteu alguns bolígrafs de repost, regle, calculadora de les permeses, kleenex, una botella d’aigua i una jaqueta els que habitualment tingueu fred (en ocasions, a la Universitat, l’aire condicionat és prou fort)

A qui puc adreçar-me si tinc algun dubte? Quins canals d’informació s’utilitzaran?

L’IES Lluis Vives ha designat dos professors que vos acompanyaran al llarg de totes les PAU: Belén Blanco (professora de Geografia i Història) i José Das (professor de Matemàtiques). Ells seran les persones de referència que vos indicaran aules, horaris, etc.

El centre utilitzarà tres mitjans de difusió de la informació:

• Pàgina web del centre.
  • Correu electrònic, a les adreces que vareu facilitar en les inscripcions.
  • Grup de Telegram, creat a l’efecte: https://t.me/+OT33emCB42M3ZmI0

Per favor, no satureu el grup de Telegram de missatges sense contingut útil (Estalvieu-vos els “Ok”, “Val”, “Hola”, “Gràcies”, icones, gifs, fotos, vídeos…)