Alumnes al rescaTIC: comiat i tancament

Enguany els alumnes de 2n Batxiller han participat en el projecte “Alumnes al rescaTIC” en el qual, des de l’assignatura de TIC II (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) desenvolupaven material de suport (en forma de guies, videotutoriales i altres) per a col·laborar en la consecució de l’habilitat i destresa digital dels seus professors. I així, poder facilitar que aquests aconseguisquen el que es coneix ja com a Competència Digital Docent.

D’aquesta manera, a més, ens acomiadàvem de l’assignatura a causa de la trista demolició de les assignatures Informàtica i TIC per part de la LOMLOE. El proximo any l’assignatura tindrà per títol “Programació, Xarxes i Sistemes d’Informació II

Ha sigut un any de treballar intensament cada dia, d’esforçar-se i eixir de la zona de confort, aprendre, crear, però també ha resultat reptador i ens ha enriquit una mica a tots. Heu elaborat contingut molt cuidat, útil, original i valuós. Realment m’heu sorprés en moltes ocasions amb les vostres genuïnes ocurrències. No oblidarem ni a deixar d’utilitzar vostres videotutoriales d’ajuda sobre “com configurar el bloqueig de pantalla” o “com ajustar l’àudio del PC i restablir la barra de tasques” o aqueixos altres sobre com utilitzar les noves eines de Microsoft 365.

Ens vau felicitar el Nadal a tots amb una postal d’autoria pròpia il·lustrant de manera manual una foto vostra:

Ens vau ajudar amb les vostres guies i videotutoriales:

Heu col·laborat també en la proposta de contingut per a la WEB de Centre d’una manera extraordinària. Tindrem les vostres idees molt en compte.

Però sobretot, heu sigut enginyosos, resolts, autònoms, generosos i divertits.

Ho heu realitzat treballant de manera sincronitzada per equips: LT Team i SofLace.

Dos grans equips jugant en una mateixa lliga: la de preparar-se per a la VIDA. Competir no era la meta encara que sens dubte va ser un al·licient perquè es va fer des de l’esportivitat. En realitat sé que sabeu que sempre vam anar només un equip: el gran equip de S.O.S. digital Alumnes al rescaTIC.

Ha sigut un gran plaer acompanyar-vos aquest últim any en el vostre caminar per aquest xicotet i entranyable IES.  Heu deixat a l’Aula 2.9 ressonant el ressò dels vostres acudits i els vostres riures. Em quede trobant-vos a faltar. GRÀCIES per tan bo com deixeu i MOLTA SORT