BUSINESS FOR ALL A KAYSERI (TURQUIA)

Una altra vegada l’IES Francesc Tàrrega obre el camí als estudiants per tal d’ampliar els coneixements i les relacions humanes, aquesta vegada a Turquia. Des del 15 fins al 19 de maig quatre de les nostres alumnes, acompanyades per professorat del centre, han estat a Kayseri per a realitzar l’última mobilitat del projecte Erasmus+ “Business for All”, el propòsit de la qual ha estat la formació en SEO i Marketing digital, a més d’oferir l’oportunitat de practicar l’anglès i de conéixer una cultura diferent a la que presentaven la resta de països participants (Itàlia, Sèrbia, Hongria i Lituània junts amb les de Vila-real a Turquia).

Aquesta vegada la mobilitat s’ha fet amb estudiants de 2n de l’ESO que han defensat el projecte en anglès amb tant d’entusiasme que han deixat bocabadats a la resta de participants. A més a més han gaudit dels llocs que han visitat, sobretot la Capadòcia i Erciyes, la muntanya que embelleix la ciutat de Kayseri amb les seues neus perpètues.

Les nostres xicones han participat també en tots els jocs i competicions que s’han realitzat. Encara que algunes activitats eren novedoses per a part del nostre equip, no han renunciat a res i han après fins i tot a patinar en pista de gel.

Estem segures que les nostres alumnes recordaran el viatge com a especial, per ser el primer i molt impactant. Nosaltres les professores també ho farem, però, sens dubte, els nostres records seran diferents: les cares d’il·lusió amb les que participaven, la seua admiració pel treball dels altres, el respecte a les diferents expressions culturals del país, la capacitat de valorar els llocs visitats i l’harmonia que varen mostrar en la convivència entre totes quatre i la resta de participants.

Recordarem sempre als nostres amics turcs que van fer un gran treball per a què ens sentirem com a casa dins de la seua cultura!!!