PREVISIÓ 2n d’ESO

PREVISIÓ MATRÍCULA 2n d’ESO

Has de fer la previsió de matrícula amb la supervisió d’un adult.

Si vols conèixer el contingut de les optatives del curs, clica en el nivell corresponent:

INFORMACIÓ MATRÍCULA 2ESO CURS 2024-2025

En aquest apartat trobareu tota la i infromació per als alumnes del centre que faran 2n d’ESO durant el curs 2024-2025, per la qual cosa, aquesta informació va dirigida als alumnes, pares, mares o tutors dels alumnes de 1r d’ESO actuals.  Al marc esquerre trobaran l’accés a la previsió d’assignatures per a la matrícula.

Informació respecte al procés de matrícula

1. Tots els alumnes que promocionen a 2n d’ESO queden matriculats de manera automàtica. No cal realitzar cap tràmit en el procés d’admissió.

2. Els alumnes d’altres centres, hauran de participar en el procés d’admissió si volen cursar 2n d’ESO a l’IES Francesc Tàrrega.

3. Els alumnes del centre, no hauran de portar cap documentació al centre, si la seua situació no ha canviat (telefons, adreça…)

4.Tots els alumnes ha de reaitzar la previsió de matrícula, per a elegir les assignatures optatives del proper curs. Així el centre podrà organitzar els grups del proper curs d’una millor manera. Teniu l’accés en el marc esquerre de la pàgina i un vídeo explicatiu a continuació. Aquesta previsió es realitzarà durant el darrer trimestre del curs.

Al marc esquerre trobareu l’accés a la previsió d’assignatures per a la matrícula i informació sobre les optatives. Feu clic als enllaços per accedir. És important que llegiu bé la informació sobre los optatives, per a saber de què tracten i poder fer la tria amb tota la informació.