PREVISIÓ 2n de BATXILLERAT

PREVISIÓ DE MATRÍCULA 2023-2024

Accediu als formularis de previsió de matrícula:

ASSIGNATURES PER CURS

Estructura i assignatures del curs:

INFORMACIÓ

En aquest apart trobareu tota la i infromació per als alumnes que faran 2n de batxillerat durant el curs 2023-2024, per la qual cosa, aquesta informació va dirigida als alumnes, pares, mares o tutors dels alumnes de 1r de batxillerat actuals. Trobareu:

1. Informació sobre estudis posteriors i la seua relació amb la modalitat de batxillerat. Clica ací.
  2. Informació respecte al procés de matrícula i la previsió d’assignatures .

Informació respecte al procés de matrícula

Donada la situació actual, encara no hem definit com es realitzarà el procés de matrícula, però els adjuntem una sèrie d’indicacions al respecte:

1. Tots els alumnes que promociones a 2n de batxillerat queden matriculats de manera automàtica. No cal realitzar cap tràmit en el procés d’admissió.

2. Els alumnes d’altres centres, hauran de participar en el procés d’admissió si volen cursar 2n de batxillerat a l’IES Francesc Tàrrega. Encara no tenim dates del procés d’amissió. Quan tiguem alguna informació la publicarem.

3. Les modalitats que es cursen a l’IES Francesc Tàrrega són: batxillerat dhumanitats i ciències socials i  batxillerat de ciències, en horari diürn i nocturn.

3. Tot el procés d’entrega de documentació no està definit, estem a l’espera de les informacions de les autoritats.

4. Els futurs alumnes és important que realitzen la previsió de matrícula, per a elegir les assignatures optatives del proper curs. Així el centre podrà organitzar els grups del proper curs d’una millor manera. Teniu l’accés en el marc esquerre de la pàgina i un vídeo explicatiu a continuació.

Al marc esquerre trobareu l’accés a la previsió d’assignatures per a la matrícula. Feu clic als enllaços per accedir.