Equip Erasmus+

TÀRREGA EN XARXA

PROJECTES EUROPEUS

CONTACT WITH ERASMUS TEAM

Contacta amb l’equip Erasmus del centre:

(Contact with Tàrrega Erasmus team)

erasmus@iesfrancesctarrega.com

ACREDITACIÓ DEL PROGRAMA ERASMUS 2021-2027

Aquest any comencem amb força i molta il·lusió una volta represes les activitats després del COVID.

L’IES Francesc Tàrrega participa, des de fa diversos cursos escolars en programes Erasmus+ per tal d’establir relacions internacionals amb altres centres educatius europeus. Des d’aquest curs, el centre disposa de l’esmentada acreditació, que té com a objectius principals el suport a la transició digital en l’educació europea i l’ajuda a la creació de l’Espai Europeu d’Educació. Aquest document és una forma nova d’accedir a les activitats de mobilitat a llarg termini, i oferix la possibilitat de seguir desenvolupant projectes per tota Europa.

Mobilitats

Durant el curs actual, 2022-2023, els socis que disposem són els següents:

• Istituto Istruzione Superiore DE TITTA FERMI (Lanciano, Itàlia)
  • Kerava Upper Secondary School (Kerava, Finlàndia)
  • Steinkjer Upper Secondary School (Steinkjer, Noruega)

Cursos

Els cursos plantejats per a participar en aquest programa són 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Per aquest projecte s’ha intentat que participen en les mobilitats el major número d’alumnes possible, que són seleccionats mitjançant un barem.

Durant els següents cursos, està previst seguir oferint mobilitats per Europa amb països que siguen socis.

PRESENTACIÓ EQUIP ERASMUS 21-22

PRESENTACIÓ EQUIP ERASMUS+ KA101 20-22

Noves incorporacions a l’equip erasmus KA101 2020-2022, mobil·litat per a professorat, benvinguts a tots i totes! Gràcies per treballar en il·lusió i ajudar al centre en el seu camí cap a la internacionalització.