COMUNICAT PER A L’ALUMNAT DEL CEED

Bon dia a tod@s, ara que estem a punt d’acabar la 2a avaluació, us recorde diverses coses en relació al CEED.

D’una banda, que les notes d’esta 2a avaluació eixiran publicades el dijous 28 de març en Ítaca. Així mateix, comentar-vos que les classes presencials tindran lloc fins a les 10.45 del dimecres 27 de març i les reprendrem el 8 d’abril (mirar el calendari escolar que està publicat en la web de l’institut des de principis de curs).

Una altra cosa important, des del 8 al 19 d’abril alguns professors faran recuperació de la seua matèria. El llistat d’eixos exàmens de recuperació el posarem a partir del dia 27 de març en la web del centre i en les pàgines d’Aules dels tutors.

I per a acabar comentar-vos una cosa MOLT IMPORTANT: aquells que esteu en 2n de batxillerat amb matèries “pendents” de 1r de batxillerat us examinareu de la 3a avaluació d’eixes matèries abans que la resta dels alumnes que només estan en 1r de batxillerat, en concret, entre el 22 i el 30 d’abril (eixe calendari el publicarem més endavant) però tindre’l en compte. A més, durant eixos dies no hi haurà classes en 1r de batxillerat, sí en 2n de batxillerat.

Sort a tod@s i ànim!!

El cap d’estudis,