Participació en projecte alumnat Integració Social

El nostre alumnat de 1r d’Integració Social participa en un cens de sintecho a Alacant i Elx.

Part de l’alumnat del Cicle de Grau Superior en Integració Social d’este curs 2023-2024 ha pogut col·laborar en un projecte del Govern per a conéixer el nombre de persones que viuen al carrer. El projecte té com a objectiu censar oficialment a persones sense llar en tota Espanya. Esta iniciativa promoguda pel Ministeri de Drets Socials i Agenda 2030 ha comptat amb 150 voluntaris a Alacant, entre els quals es troba el nostre alumnat de l’IES Figueras Pacheco. L’activitat ha consistit a recórrer en grups de tres o quatre persones cada barri de la ciutat per a realitzar el recompte i registrar a cada persona. Este recompte es va iniciar a les 20.00 hores va finalitzar de matinada. Esta activitat ha sigut molt gratificant i positiva per a l’alumnat a nivell personal, formatiu i professional.

Coordina esta activitat l’equip docent d’Integració Social.

Per a més informació: https://www.informacion.es/alicante/2023/11/07/censo-sintecho-alicante-elche-94342480.html?fbclid=iwar3j38sdgaa6cv7eoyqlu8qpvhmiky-yoemyjc7iosyzkd1bm1i8lfww87c