JORNADES 100% TASOCT

Els alumnes i alumnes de 2n de TASOCT tenen el plaer de presentar-vos les PRIMERES JORNADES 100% TASOCT. Us deixem el cartell de difusió en el qual teniu el codi QR per a inscriure-us i vindre a participar amb nosotr@s. Comptarem amb la participació i assistència de diferents ponents que ens parlaran sobre:

• Posar un TASOCT en la teua vida, una xarrada d’inspiració i motivació per a estudiar el nostre meravellós cicle.

• Què significa i que comporta ser un TASOCT, xarrada en la qual es parlarà sobre les qualitats i aptituds que has de tindre sent TASOCT. I el que ens diferencia d’altres perfils professionals.

També es compartiran experiències d’aprenentatge.

I finalment, eixides laborals: Espai on diferents ponents ens comptaran les seues experiències laborals i ens parlaran de totes les eixides a les quals podem accedir amb el cicle superior de TASOCT.

Us esperem a tod@s el dia 26 de gener, en l’Institut Figueras Pacheco. Si vols tindre més informació visita la pàgina web de l’esdeveniment: Jornades 100% TASOCT(google.com)

No t’ho perdes! ENLLAÇ AL NOSTRE INSTAGRAM: https://www.instagram.com/p/c2ambxmqa-2/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==