Visita a la UA i al MUA

Visita a les instal·lacions de la UA i al MUA

L’alumnat de 1r Bach d’Arts ha pogut gaudir de l’exposició Mulier, mulieris de la Biennal artística sobre temàtiques relacionades amb problemàtiques entorn de la dona. També ha realitzat un taller artístic molt interessant i enriquidor.

L’alumnat ha sigut acompanyat per professors del Dpto. de Dibuix -José Espinosa, Ainhoa Cañaveras i Rosa Ventura-.

ENLLAÇ AL NOSTRE INSTAGRAM: https://www.instagram.com/p/c4vtsrrq6ud/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Nota: La Convocatòria Biennal d’Arts Visuals mulier, mulieris s’emmarca dins del programa d’actes desenvolupat per la Universitat d’Alacant per a commemorar el Dia Internacional de la Dona. Esta convocatòria posa de manifest com la creació artística contemporània s’ha convertit en un terreny fèrtil per a les investigacions que rescaten el llegat de les dones, visibilitzen el constant i complex procés de transformació de la identitat femenina i aborden diversos conceptes entorn del gènere.