Esmorzar Residu Zero

El programa ESMORZAR RESIDU ZERO és una iniciativa del col·lectiu Teachers For Future Spain i reconegut pel Ministeri per a la Transició Ecològica per a que els centres docents reduisquen els residus generats en el temps de l’esplai. Donat que s’ha observat que la solucióno és el reciclatge sinó la reducció fins a l’eliminació.
L’IES el Quint es va afegir a aquest programa el curs 2021-22 on, a més de la reducció dels residus al pati des de la sensibilització i acció buscant la concienciació, treballant així els ODS 2030 (Objectius de Desenvolupament Sostenible).

Enguany anem a seguir amb el projecte d’Esmorzar Residu Zero i eliminació de l’alumini i plàstic de l’esmorzar dins del Projecte de Sostenibilitat de Centre i amb la COL·LABORACIÓ ACTIVA DE L’ALUMNAT, que formarà part de la Comissió de Sostenibilitat i on l’assemblea decidirà i organitzarà les activitats de centre.

A més el centre està adscrit a EAR (Educació Ambiental en Ruta) i a la Xarxa de Centres per la Sostenibilitat: https://mediambient.gva.es/es/web/ceacv/educacion-ambiental-en-ruta

Tot seguit, compartim la informació que anem treballant i els reconeixements. Vos anirem compartint els nostres treballs i objectius.

COMITÉ AMBIENTAL:

Comite-Ambiental_Reunio-inici-de-curs

PROJECTE ESMORZAR RESIDU ZERO IES EL QUINT: Visionat d’una presentació per a educar en sostenibilitat i conscienciar de la problemàtica dels residus que generem.

Patis-residus-zero-24-25_alumnat

CALENDARI ECOSOCIAL CURS 2024-25:

PDF Embedder requires a url attribute Calendari-2425-TeachersForFuture

DIPLOMA MINISTERI PER A LA TRANSICIÓ ECOLÒGICA:

DIPLOMA-TFF-2024-1281-1