Matrícula curs 2024-2025

Les dates del procés de matrícula, depenent de si ja eres alumne-a de l’IES el Quint o no, i de l’etapa educativa, són les següents:

Alumnat DEL CENTRE

Alumnat DEL CENTRE que repetix o promociona de curs dins de la mateixa ETAPA EDUCATIVA.

Per exemple: promociona de 3r ESO a 4t ESO, repetix 1r BATXILLERAT, promociona de 1r a 2n de CF, etc.

ALUMNAT DEL CENTRERECOLLIDA DOCUMENTACIÓPRESENTACIÓ DOCUMENTACIÓ (9-13 h)
ESODes del formulari enviat per la Web Família o des del 27 de juny en ConsergeriaEntregar en Administració-Secretaria de l’1 al 15 de juliol (per ORDRE ALFABÈTIC DEL COGNOM*)
BATXILLERATDes del formulari enviat per la Web Família o des del 27 de juny en ConsergeriaEntregar en Administració-Secretaria de l’1 al 15 de juliol (per ORDRE ALFABÈTIC DEL COGNOM*)
CPB COMP FLO, CFGM AGRODes del formulari enviat per la Web Família o des del 27 de juny en ConsergeriaEntregar en Administració-Secretaria de l’1 al 15 de juliol (per ORDRE ALFABÈTIC DEL COGNOM*)
(per ORDRE ALFABÈTIC DEL COGNOM*)

JULIOL

Dilluns 1: des de ABBÁS fins a BARREIRO
Dimarts 2: des de BAS fins a CASTELLÓ
Dimecres 3: des de CASTILLO fins a DURÁ
Dijous 4: des de EDO fins a GALLEGO
Divendres 5: des de GARCIA fins a HERMOSILLA
Dilluns 8: des de HERNANDEZ fins a MARCH
Dimarts 9: des de MARÍ fins a MORALES
Dimecres 10: des de MORATO fins a PEÑARRUBIA
Dijous 11: des de PEREZ fins a ROMERO
Divendres 12: des de ROS fins a SORIANO
Dilluns 15: des de SOTO fins a ZHENG

Alumnat NOU

Alumnat NOU provinent de CENTRES ADSCRITS que es matricula en 1r ESO.

Els nostres centres adscrits són CEIP ERES ALTES i CEIP CERVANTES.

ALUMNAT NOURECOLLIDA DOCUMENTACIÓPRESENTACIÓ DOCUMENTACIÓ (9-13 h)
1r ESO de centres ADSCRITS
* CEIP ERES ALTES
* CEIP CERVANTES.
Des del formulari enviat per la Web Família dels coles de primària o des del 25 de juny en ConsergeriaEntregar en Administració-Secretaria del 25-28 de juny

Alumnat NOU provinent del PROCÉS D’ADMISSIÓ que apareix en els llistats definitius en el IES EL QUINT
Per exemple: alumnat de l’ESO que el curs passat estava en un altre centre, alumnat de 1r ESO que no ve d’un CEIP adscrit, alumnat provinent de 4t ESO del nostre centre però que passa a 1r BATXILLERAT, etc.

ALUMNAT NOURECOLLIDA DOCUMENTACIÓPRESENTACIÓ DOCUMENTACIÓ (9-13 h)
CFB: CICLE FORMATIU BÀSIC AGROJARD. I COMP. FLORALS
alumnat nou d’admissió
Sol·licitant-la al correu electrònic de secretaria o des del 13 de juliol en ConsergeriaEntregar en Administració-Secretaria 15-18 JULIOL
ESO: alumnat nou d’admissió
* alumnat nou de 1r ESO que no ve ni del CEIP ERES ALTES i CEIP CERVANTES.
* alumnat nou en el centre de 2n ESO, 3r ESO o 4t ESO.
Sol·licitant-la al correu electrònic de secretaria o des del 22 de juliol en ConsergeriaEntregar en Administració-Secretaria 22-26 JULIOL
CFGM: CICLE FORMATIU GRAU MITJÀ PRODUCCIÓ AGROECOLÒGICA
alumnat nou d’admissió
Sol·licitant-la al correu electrònic de secretaria o des del 23 de juliol en ConsergeriaEntregar en Administració-Secretaria 24-30 JULIOL