III Edició del Treball d’Investigació en Batxillerat de l’IES el Quint

Dijous passat, 2 de maig, es va celebrar a la sala noble del Castell de Riba-roja la III Edició del Treball d’Investigació en Batxillerat de l’IES el Quint, projecte coordinat pel professor Andrés Valero. La presentació va comptar amb l’assistència de professorat del centre, els familiars dels alumnes/as investigadors, l’AMPA de l’IES el Quint i de les autoritats municipals, com la regidora de Educació, Eva Lara, i José Manuel Vila, regidor de Cultura de l’Ajuntament de Riba-roja.

L’acte va constar de dues parts. En la primera es van presentar els treballs de recerca realitzats pels alumnes/as. Enguany s’han incorporat al projecte els nostres companys del CFGM de Producció Agroecològica, presentant un treball d’investigació anomenat “Proyecto de helicicultura”, desenvolupat per l’equip integrat per Jorge Bolea, Leticia Garrigós, Iván Martínez i Soledad Trujillo. A continuació, Andrea Gómez va exposar la seua investigació “El papel de las mujeres en la Segunda Guerra Mundial y su percepción entre el alumnado”.

En la segona part de l’acte es va presentar la publicació finançada per l’AMPA de l’IES El Quint, amb dos dels tres treballs exposats a l’edició anterior: “Dopamina la droga del segle XXI” d’Irene Pedrero i  “Steampunk: un futur retro” de David Doménech.

Des de l’IES el Quint volem agrair l’assistència a l’acte dels representants de l’AMPA i l’Ajuntament, així com el suport brindat al projecte.

Gràcies a tots per ser allí en un moment tan important per als nostres alumnes.