Intercanvis Eurpeus curs 2022/23

INVITACIÓ PER A PARTICIPAR EN EL PROGRAMA d’INTERCANVIS EUROPEUS DURANT EL CURS 2022/23

El nostre centre seguint amb el pla d’internacionalització i vist l’interés i la gran acceptació que ha manifestat l’alumnat de 4t d’ESO per a participar en els diferents intercanvis europeus, ha decidit oferir la possibilitat de participar en dos intercanvis diferents per tal de donar més oportunitat a tot l’alumnat.

Per una banda, un centre de secundària a Dinamarca. Aquest centre està situat en el municipi Danés de Skandeborg, és un centre amb el qual ja hem col·laborat altres anys i l’experiència ha sigut molt positiva.
Skandeborg Odder Center for Uddannelse, https://www.scu.dk/

• Visita alumnat danés a Carlet: del 28 de gener al 4 de febrer.
  • Visita alumnat de Carlet a Dinamarca: de l’11 al 17 de setembre.

Per altra banda, un centre de secundària a Finlàndia. Aquest centre, Hatanpaan Lukio, està situat al sud de Finlàndia, en la localitat de Tampere. https://www.tampere.fi/en/hatanpaan-upper-secondary-school

• Visita alumnat finés a Carlet: 7-13 maig
  • Visita alumnat de Carlet a Finlàndia: 5-11 març

En els dos casos, l’intercanvi té una setmana de duració i els nostres alumnes s’allotjaran en famílies. Els alumnes quan vinguen a Carlet, també estan allotjats amb famílies.
Si el nombre de sol.licituds es superior al nombre de places es farà una selecció de l’alumnat tenint en compte els següents criteris:

• Nota d’anglés del curs anterior
  • Valoració personal i social per part de l’equip docent de l’alumne.
  • Entrevista personal en anglés.

En funció del resultat d’aquesta selecció, l’alumne podrà triar un dels dos centres per a fer l’intercanvi.

Considerem que és una experiència molt enriquidora per als nostres alumnes i per això animem a tots a participar.

CRITERIS DE SELECCIÓ ALUMNAT PROGRAMES D’INTERCANVI EUROPEU

• La puntuació es farà pública en el tauler d’anuncis del hall del centre i serà susceptible de revisió davant la direcció del centre.
  • En cas d’empat, es desempatarà amb la nota de l’expedient acadèmic.
  • La participació en el procés de selecció significa l’acceptació d’aquestes bases.
  • Els estudiants que tinguen sancions disciplinàries, faltes disciplinàries o qualsevol altre registre de sancions no seran elegibles per a la participació en els intercanvis.