Mobilitat Islandia curs 21-22

L’IES Eduardo Primo Marqués torna a vestir-se de blau amb noves mobilitats Erasmus.

Del 12 al 19 de març, les professores Lina Sanchis i Susana Galán han acompanyat els alumnes Javi Alcover, Mar Tapia i Carla Espert, de 3r d’ESO, en una experiència inoblidable a Islàndia. Durant una setmana han compartit vivències amb altres alumnes de Turquia, Romania, Alemanya i del país amfitrió i han treballat al voltant de la gastronomia sostenible, buscant maneres d’aprofitar els aliments que ens dona el medi i d’evitar, al mateix temps, actituds i comportaments, pel que fa al menjar, que el perjudiquen.

Ha estat una setmana molt intensa, tenint en compte que, a les diferents activitats programades, s’han hagut de sumar un oratge molt peculiar, amb molt de fred, neu per a regalar i alguna anècdota més o menys divertida que contar.

Ara, ja a casa, hauran de traslladar tot el que han aprés i treballat, de manera que repercutisca en benefici de la nostra societat. Esperem i desitgem que amb la represa de les mobilitats Erasmus, el nostre poble s’òbriga més a Europa i que ens fem visibles al món amb tot el que podem aportar.