Visita alumnes Dinamarca a Carlet Febrer 2022

IES EDUARDO PRIMO MARQUÉS- SKANDERBORG ODDER CENTER FOR UDDANNELSE

Els alumnes de 1r de batxillerat del nostre centre han realitzat un intercanvi amb un centre danés del 29 de gener al 5 de febrer del 2022.

Durant la seua estada a Carlet, els alumnes danesos van ser allotjats per famílies carletines i estagueren compartint i vivint experiències molt enriquidores. Visitaren la ciutat de València i els edificis més emblemàtics, realitzaren un taller de ciències a la Ciutat de les Arts i les Ciències i feren un recorregut per conèixer el nostre poble.

A més a més, al nostre centre realitzaren tallers diversos: científics (creació de cremes corporals i perfums), lingüístics (coneixença d’expressions pròpies de la llengua valenciana) i esportius (pilota valenciana i mindfulness). Per entendre la cultura danesa feren un projecte cooperatiu amb l’alumnat del centre que participava al projecte sobre els diferents costums, tradicions i història del país danés. Aquest projecte l’hagueren d’exposar a la resta d’alumnes del centre, amb la qual cosa, tots els estudiants pogueren conèixer la cultura danesa.

La setmana va concloure amb unes paelles a l’ermita de Sant Bernat. Cal destacar la participació dels estudiants en l’elaboració de les paelles.

Excursió a València

Visita Guiada a Carlet