Enllaç de la videoconferència: https://gveducacion.webex.com/meet/marti_osccon Dilluns, 15 de juny de 2020 a les 12.00 h |
Per a major agilitat a l’hora de seguir la xarrada per a generar els pagaments i emplenar la documentació es demana:
1) Abans d’iniciar la videoconferència intenta entrar en l’enllaç per a veure si tens algun tipus de problema en el teu ordinador.
2) Instal·la Acrobat Reader DC en el teu ordinador (descàrrega i instal·lació gratuïta)
3) Tingues preparada la teua targeta de crèdit (o del teu tutor legal estant ell present) per a realitzar els pagaments (si ho prefereixes pots imprimir els documents i anar al banc a pagar-los)
4) Tingues digitalitzada una còpia del teu DNI,NIE o Passaport en el teu ordinador.
5) Si tens algun tipus d’exempció tingues la documentació digitalitzada en l’ordinador.
La videoconferència tindrà tres parts:
– Primera part: Mesures sanitàries per a enguany. Calendaris de dates importants a tindre en compte i horaris de les proves. Com es desenvoluparan les PAU en el nostre IES i el personal involucrat. Petició de revisió de notes d’exàmens. Com es calcula la NAU.
– Segona part : resolució de dubtes.
– Tercera part: Explicació de tota la documentació a emplenar i entregar. Tots els assistents a la xarrada podran realitzar l’emplenament i pagament de tots els documents i taxes a entregar (d’ací la necessitat de tindre instal·lat Acrobat Reader DC i tindre una targeta de crèdit, estant el seu titular al costat de l’alumne). Enviament de tota la documentació per a fer efectiva la matrícula.