Mai més teatre – Antígona

El proper 23 i 24 de novembre , el grup de teatre de l’IES Bellaguarda, Mai Més Teatre representarà l’obra “Antígona” en el Palau Altea dins dels actes del 25N (dia contra la Violència de Gènere) organitzats per l’Ajuntament d’Altea.

Mai Més Teatre és un projecte de centre que que porta més de 12 anys portant la bona feina del nostre alumnat a teatres de dins i fora de la nostra localitat i comarca i ha obtingut el reconeixement de nombroses institucions culturals, sent l’últim d’ells el premi a les millors interpretacions masculina i femenina en el Festival de Teatre Grecoromà de la Universitat d’Alacant.

En el muntatge d’Antígona, que es representarà aquesta setmana a Altea i la pròxima a Torreblanca, Castelló, participen 18 alumnes i alumnes des de 3r de ESO fins a 2n de Batxillerat diürn i nocturn .

Aprofitem per a convidar a famílies i interessat a acudir el dimecres 23 de novembre a les 20.00 a la representació oberta en el Palau. Donatiu voluntari (en el Palau) de 2€ a benefici de l’Associació de Dones Víctimes de Violència de Gènere de la Marina Baixa, “Dones amb Veu”.

”.