Entrevistes als alumnes de 1r de Batxillerat.

Hui us portem les entrevistes als nostres amics de 1r de batxillerat sobre els seus projectes d’investigació. Hi ha per a tots, des del càncer fins a les fòbies passant per la proporció àuria, el trastorn d’identitat dissociatiu, els additius alimentaris o el comerç internacional.

Com sempre les imatges i la música són lliures de drets d’autor i les hem obtingudes de Pixabay.com o de Fiftysounds.com.

Recorda, si vols col·laborar amb aquesta la teua ràdio no dubtes a posar-te en contacte amb mi, José Soto en el correu jf.sotogarcia@edu.gva.es

Estem encantats de publicar la música que hages creat, donar veu als teus relats, entrevistar alumnes i professors que ens vulguen parlar de temes d’interés (pròxims esdeveniments, esportistes d’elit, aficions,…)