Novetats

Elecció d'optativitat de l'alumnat.

Triar el nivell que es cursarà el 2024-2025. Els enllaços estaran disponibles en les dates que s'indiquen en les instruccions del sobre de matrícula.

Alumnes d'adscripció (1r ESO): Del 12 al 19 de juny.
Alumnes que passen de 1r a 2n ESO o repeteixen 1r ESO: Del 17 al 26 de juny.
Alumnes que passen de 2n a 3r ESO o repeteixen 2n ESO: Del 18 al 29 de juny.
Alumnes que passen de 3r a 4t ESO o repeteixen 3r ESO: Del 13 de juny al 2 de juliol.
Alumnes que repeteixen 4t ESO i alumnes que passen de 1r a 2n BACH: Elecció a través dels documents en paper del sobre de matrícula.

PANO_20211115_140628

Recollida de notes – Lliurament de llibres – Matrícula curs 2024-2025

5 de juny de 2024

Ací tenen tota la informació sobre les dates de recollida de notes, lliurament de llibres i matrícula per al pròxim curs. Poden descarregar l’arxiu complet ací.

Recollida de llibres de text curs 2023-2024

5 de juny de 2024

Arribem al final del curs i amb això al lliurament dels llibres de text que han usat els alumnes durant este any. Us deixem les instruccions que s’han de seguir per a este procés: També podeu descarregar les instruccions ací.

Taller-Xarrada riscos en l’ús d’Internet.

19 de maig de 2024

Dimarts que ve 21 de maig de 2024, a les 15.35 hores, us convidem a assistir al CEIP Sant Gabriel al taller impartit per la Policia Nacional “Riscos associats a l’ús d’internet, xarxes socials i noves tecnologies”. Us esperem!

INSTRUCCIONS MATRÍCULA PAU 2024

17 de maig de 2024

Consulta quins passos has de seguir per a matricular-te en les proves PAU. Pots descarregar el document amb la informació i els enllaços ací. Descàrrega també el document de matrícula emplenable ací.

Informació famílies 6é primària

17 de maig de 2024

Ací us deixem la informació que us vam comptar dilluns passat 13 de maig en la reunió que vam tindre amb vosaltres, per si us va quedar algun dubte per resoldre o per a aquelles famílies que no van poder acudir a la reunió. També podeu descarregar la presentació ací.

Què és el TDAH (Trastorn per dèficit d’atenció amb hiperactivitat)?

16 de maig de 2024

El TDAH és un trastorn que pot afectar l’aprenentatge, el comportament i el desenvolupament dels xiquets. Però, ho coneixem en profunditat? El nostre departament d’orientació ha elaborat esta guia per a ajudar-nos a conéixer este trastorn amb més profunditat.

Convocatòria vaga general d’educació. 23/05/2024

15 de maig de 2024

Si vols ampliar informació sobre els motius d’esta convocatòria ho pots fer en este manifest de la Plataforma per l’Ensenyament Públic a la Comunitat Valenciana.

Orientació acadèmica

15 de maig de 2024

Si vols ampliar o tornar a veure la informació sobre l’orientació acadèmica per al pròxim curs, pots fer-ho en esta presentació que ha preparat el nostre departament d’orientació. No et quedes amb els dubtes!

Procés d’admissió: Circumstància específica

12 de maig de 2024

El passat 26 d’abril es va publicar la RESOLUCIÓ de 25 d’abril de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, … Llegir més

Reunió de famílies de 6é de primària

6 de maig de 2024

Si el teu fill o filla no estudia en cap dels nostres CEIP adscrits però vols rebre informació sobre el nostre institut, pots acudir a la reunió en qualsevol de les dos sessions programades.