Viatge al Museu del Prado

Durant la segona quinzena de setembre i la primera d’octubre els alumnes de Religió de 2n i 3r d’ESO han aprofundit en la relació i mútua aportació de la fe i la cultura, especialment en les grans obres de la cultura i en les seues festes. A través de la pintura basada en la Bíblia en el Museu del Prado, hem perseguit l’objectiu que coneguen, valoren i respecten el patrimoni religiós, artístic i cultural, a través del llenguatge simbòlic i icònic de l’arquitectura, pintura, literatura, música, i altres representacions artístiques i litúrgiques, com a expressió de les grans etapes de la història de l’Església i de la cultura del seu entorn.

Fruit d’aquest treball és el mural que ací exposem. A més, un grup de 57 alumnes va poder gaudir de contemplar els quadres originals in situ. Després de la nostra visita vam fer un recorregut pel Madrid dels Àustries amb les consegüents explicacions i ens desplacem a l’hotel per a l’endemà gaudir d’un dia, mig dia de convivència al Parc Warner.