Tirant al Calderón

L’alumnat de 2r cicle, 1r i 2n de Batxillerat de l’IES Andreu Sempere ha gaudit hui dijous 6 de febrer al Teatre Calderón d’Alcoi de l’adaptació teatral del Tirant lo Blanc amb una visió femenina i l’universal de personatges i sentiments. Una coproducció de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) i la Companyia Nacional de Teatre a través d’una lectura contemporània del gran clàssic de la literatura valenciana i universal tot respectant les paraules, la sintaxi, els arcaisme, la sonoritat i l’essència de la llengua del segle XV» i, alhora, fent que el públic puga sentir-la propera i rica.

Tot un goig poder gaudir de la magnífica representació d’aquesta gran obra que tant el Departament de Valencià com l’alumnat de l’Andreu Sempere assistent agraeix a la regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Alcoi aquestes activitats per fomentar i potenciar l’estima pel bon teatre i la literatura dels nostres clàssics.

Un grup d’alumnes no ha pogut resistir-se i s’ha esperat per poder conéixer els actors.