Visita d’experts Salvem el teuladí

En el projecte d’innovació Els Teuladins de l’Andreu present a la First Lego League ens ha visitat un expert molt especial, Edgar Bernat, antic alumne de l’Andreu Sempere i actual investigador de la Universitat de València en el camp dels teuladins.

Els alumnes de projecte interdisciplinari gaudiren d’una xarrada de sensibilització i coneixement d’aquesta característica au de les nostres ciutats. Després de comprovar que tenim una abundant colònia de teuladins, el president de l’associació alcoiana Salvem el Teuladí, Francisco Javier Davia, ens donà unes pautes per produir aliments altament proteics per a tindre unes aus en un excel·lent estat de salut.

Amb la visita d’aquests experts ens ha quedat molt clar on hem de situar els menjadors, la webcam que permetrà vore els nostres teuladins i l’aliment que produirem.

La pròxima volta que ens visiten serà per fer un anellament d’aus que ens permeta conéixer tots i cadascun dels nostres teuladins. Ja estem impacients!

Accés a l’àlbum de fotos: