Carta a les famílies: Banc de llibres batxillerat

Benvolguda família:
Us comuniquem que el pròxim curs l’alumnat de Batxillerat entrarà a formar part del programa de banc de llibres gratuïts del qual ja es beneficien els estudiants d’Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, cicles formatius de grau bàsic i Educació Especial , en els centres públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana participants en el programa.

Per a la vostra informació, resumim els punts fonamentals que la Conselleria ens ha enviat i que podeu consultar en la web:

1r de Batxillerat. Alumnat participant
Alumnat que cursa quart de l’ESO durant aquest curs 2022-2023 que entregue el seu lot de llibres de text i material curricular en finalitzar el curs.

2n de Batxillerat. Alumnat participant.
Alumnat que va ser participant en el curs 2021-2022, mentre cursava quart de l’ESO, serà automàticament participant en el Banc de llibres de segon de Batxillerat en el curs 2023-2024.

L’alumnat que no va ser participant i vulga participar en el curs 2023-2024 haurà de sol·licitar la seua participació mitjançant la presentació en el centre de la corresponent sol·licitud.

En tots dos casos, l’alumnat es compromet a entregar el lot de llibres de text i material curricular de primer de Batxillerat.

El lot complet de llibres i material curricular de segon de Batxillerat, es retornarà una vegada finalitzades les proves d’accés a la Universitat.

Esperem que aquesta informació us resulte d’interés.

Una salutació molt cordial,
Paloma Ferrer Talens
Coordinadora Banc de Llibres

L’ALUMNAT DE 1r DE BATXILLERAT QUE VULGA FER ÚS D’AQUESTA MESURA D’ESTALVI HAURÀ DE PORTAR ELS LLIBRES DE TEXT DE 1r AMB UN FOLRE NOU (ACABAT DE CANVIAR) EL DIA 22 DE JUNY D’11 A 13h AL REBEDOR DE L’INSTITUT.

PROFESSORA RESPONSABLE DEL BANC DE LLIBRES
PALOMA FERRER TALENS