L’Andreu amb les clàssiques: Teatre “La guerra de Troia” en Cultura Clàssica 3r d’ESO

El dijous 16 de juny aquests alumnes van representar l’obra “Els déus grecs i la guerra de Troia”, una versió de la història que partia del text de la professora Josefa Urrea Méndez, recollida en el llibre Mites clàssics… a escena!, amb algunes variacions preparades per nosaltres.

Ha sigut una forma diferent de treballar la matèria durant l’última avaluació que ha agradat molt als alumnes i que ens ha permés desenvolupar millor algunes competències.

L’alumnat va acabar reivindicant la presència de la Cultura Clàssica en el currículum perquè no es perden totes aquestes històries que formen part del nostre patrimoni cultural.

Enhorabona als nostres artistes!

L’Andreu amb les clàssiques i les clàssiques a l’Andreu