L’ANDREU AMB LES CLÀSSIQUES:en el XXV Festival de Teatre grecollatí de Sagunt

El dimecres 6 d’abril alumnes de grec, llatí, cultura clàssica i arts van estar a Sagunt. Al matí, uns alumnes van acudir a la representació de la tragèdia d’Eurípides Les Bacants, mentre uns altres realitzaven tallers de ceràmica o mosaics. A la vesprada, tots vam assistir a la representació de la comèdia de Plaute, Miles gloriosus.

A tots ens van agradar moltíssim les activitats en què vam participar: la tragèdia va ser colpidora, els tallers molt interessants i l’adaptació de la comèdia de Plaute introduint acudits sobre la nostra actualitat, super còmica i divertida.

L’activitat va acabar amb la reivindicació per part del grup que actuava, Noite Bohemia, de l’IES Menéndez Pidal, d’A Coruña, de la presència de les llengües clàssiques en els programes d’estudi.

I nosaltres ens unim a ells:

L’Andreu amb les clàssiques i les clàssiques a l’Andreu