Dia internacional del llibre infantil i juvenil

Amb motiu del Dia internacional del llibre infantil i juvenil (2 d’abril), i a proposta del Club d’amigues i Amics de la UNESCO d’Alcoi, l’alumnat de 3r d’ESO ha realitzat una activitat d’animació lectora al CEIP Horta Major.

El nostre alumnat va dramatitzar la lectura del conte Les set cabretes i el llop dels germans Grimm ja que enguany commemorem els 210 anys de la primera edició dels Contes infantils i de la llar que van ser editats a Berlin en 1812 i que des de 2005 són Patrimoni de la Humanitat.

Com a curiositat històrica, els germans Jacob i Wilhelm Grimm van començar a recopilar contes en 1806, el mateix any que Napoleó va derrotar les tropes prussianes a Jena i va prendre Berlin forçant l’exili de la família reial prussiana.