Premis IB 2022 (Intel·ligent i Brillant)

El dimecres 9 de març ens va visitar Iñaki Berenguer, fundador i CEO de CoverWallet, Pixable i Contactive. Iñaki és PhD en enginyeria en Cambridge University i MBA en el MIT (ací podeu consultar una breu biografia).

Iñaki ha creat els Premis Anuals IB amb l’objectiu de reconèixer públicament l’excel·lència acadèmica, l’esforç i l’esperit de superació i, al mateix temps, celebrar els èxits acadèmics perquè servisca de motivació per créixer i continuar esforçant-se.

Durant la reunió, Iñaki ens va poder explicar que l’alumnat que rebrà els premis ha de donar la meitat de la dotació econòmica a una organització sense ànim de lucre de la seua elecció i que espera que aquest reconeixement siga un impuls que anime l’alumnat a continuar treballant per aconseguir ser exemple i referent socials.

L’acte de lliurament dels premis es realitzarà el dia 30 de juny a les 19:00h.