L’ANDREU AMB LES CLÀSSIQUES: Els nostres alumnes al desempat autonòmic del CONCURSO ODISSEA 2022

Estem d’enhorabona!

Els 6 equips d’alumnes que han participat enguany en el concurs Odissea (de 3r i 4t d’ESO de Cultura Clàssica, i de Grec i Llatí de 1r de Bat) han aconseguit resoldre totes les preguntes de la primera fase autonòmica, empatant a punts en la primera posició.

L’equip més ràpid, compost per María Rodríguez i Irene Alba, alumnes de Grec i Llatí de 1r de batxillerat humanístic, i per Paula Díaz, alumna de Cultura Clàssica de PR4, participarà el 9 de febrer en el desempat autonòmic amb l’objectiu de quedar tan bé com siga possible i intentar arribar a la fase nacional.

Per a classificar-se han hagut de respondre a preguntes relacionades amb l’Art a Grècia i Roma:

• El 1r dia sobre l’art en la mitologia.
  • El 2n, sobre l’art en la vida quotidiana.
  • El 3r, en la història i institucions.
  • El 4t, en la literatura grecollatina.

En el desempat, les preguntes poden ser de qualsevol dels temes de les fases anteriors del concurs.

Molts ànims per a les nostres concursants María, Paula i Irene, i les nostres felicitacions per a tots els alumnes participants, que han millorat la seua comprensió lectora, les seues estratègies de cerca d’informació en internet, la seua capacitat de treball en equip i el seu coneixement sobre la cultura clàssica i la seua influència posterior.