Teatre de la química

Dijous passat, 27 de Gener, els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat científic van assistir al “Teatre de la química“, que va tenir lloc en el Gran teatre d’Alzira.

Aquesta representació teatral està interpretada per alumnes del grau en ciències químiques de la Universitat de València i coordinada pels professors de la facultat. L’objectiu fonamental de l’obra és tractar alguns conceptes de química coneguts pels alumnes de secundària i batxillerat des d’un enfocament humorístic.

Els alumnes-actors utilitzen formats televisius de gran audiència o esdeveniments de gran difusió, per a captar l’interès de l’espectador, amb un enfocament còmic desenvolupat en llenguatge propi de la química.

Els nostres alumnes es van divertir veient, un acalorat debat polític en el Congrés dels Dissociats, amb les reivindicatives intervencions del grup Tel·luri existeix. També amb un programa de “4t Període”, amb la bruixota Vanadia  com a convidada. O un capítol de programa “First Dates” amb uns participants amb molta química entre ells.