Planeta Oroneta

Aquest tercer trimestre hem estat treballant dins del projecte Planeta Oroneta d’integració a través de l’art. El projecte, al qual treballen a més a més altres tres escoles; Horta Major, Romeral i Tomàs Llàcer, ha estat centrat en l’estudi dels ODS 7, 13, 14 i 15 (objectius de desenvolupament sostenible).
Vam observar tots, com després del confinament i de parar la nostra activitat, la natura es recuperava, i aquest curs vam voler preguntar-nos com volem que siga la normalitat a la qual tornem. Hem llegit articles relacionats amb el tema, hem escoltat a altres companys majors que investiguen temes relacionats, i hem fet pancartes i animacions en stop motion per anunciar el dia 5 de juny com a dia del Medi Ambient i reivindicar eixe canvi cap a una realitat sostenible i equilibrada.
Des de hui dia 3 de juny i fins final de la setmana vinent, poden trobar el treball col·lectiu de les escoles penjat a la plaça de dins.