Trivial històric

La Història, és més que un joc, però amb els jocs s´aprén i a més a més es gaudeix.

El nostre alumnat de 4t de l´ESO ha realitzat durant tot el 2n i 3r trimestre un Trivial Històric dels temes explicats a classe. Des del tauler, passant per les fitxes, els formatges, les preguntes, el dau i la caixa. Tot ho han elaborat fent servir les eines que han tingut al seu abast, però sobretot posant en pràctica els continguts que han aprés a l´aula.

Quan parlem de fer classes diferents i motivadores que atragen l´atenció del nostre alumnat, parlem d´açò, de fer que amb el joc recolzen conceptes apresos per tal d’assolir-los mitjançant el joc i la participació en equip. Eixa tasca tan necessària com és el treball col·laboratiu i de grup que enriqueix i aporta diferents visions i tolerància per part de tots, per tal d´aprofitar la diversitat i multiculturalisme que tenim a les nostres aules.

Aquest trivials han permés al nostre alumnat endinsar-se no només a la història sinó al treball en equip i el resultat ha sigut més que gratificant.

Gràcies, xics i xiques de 4t.