Taller Roba neta

Hui ens ha visitat Antonio Tortosa de la OMIC per a impartir-nos el taller “Roba Neta”, on els alumnes de 3r i 4t d´ESO han conegut de primer mà com es gestiona la producció de roba a nivell mundial. Malauradament, la gran majoria de la roba que utilitzem està fabricada per treballadors que tenen condicions laborals penoses.

Els objectius de l´activitat han sigut els següents:

• Conèixer la campanya Roba Neta que impulsen des de fa molts anys diferents organitzacions per evitar la explotació laboral a la indústria tèxtil.
  • Sensibilitzar l’alumnat sobre la importància de conèixer la procedència de la roba que ens posem tots els dies.
  • Esbrinar qui són els principals productors del mercat de la moda i en quines condicions treballen.
  • Saber quines alternatives trobem avui en dia a Espanya al mercat de l’explotació.
  • Conscienciar sobre la importància de reduir i reorientar el nostre consum.