DENIP 2020

Hui hem celebrat el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP) sota el lema «Sense Planeta no hi ha Pau». Les activitats s’han desenvolupat al parc de la Glorieta per a l’alumnat de Primària i Secundària i, posteriorment, al saló de Plens de l’Ajuntament “Una pregunta per la Pau” a càrrec de Marina García Abril, membre de Fridays For Future – Alacant, activista per l’emergència climàtica.

Enguany hem volgut plantejar una reflexió al voltant de les activitats dels humans que estan desfent el planeta i deixant a la humanitat sense possibilitat de pau. L’emergència climàtica és una qüestió urgentíssima en la que ens hem d’implicar tots i totes si volem continuar gaudint de la vida en el planeta tal i com l’hem coneguda fins ara.

La figura de referència del nostre DENIP 2020 ha estat Greta Thunberg, activista mediambiental sueca, que ha posat al centre de l’actualitat els riscos plantejats per el canvi climàtic.

Accés a l’àlbum de fotos: