ESCOLTA ACTIVA

Servei d'escolta activa és un projecte que es va posar en marxa a l’institut l’any 2020-2021, amb l’objectiu de donar una eina més al nostre alumnat per comunicar els seus sentiments, preocupacions o simplement que algú t'escolte de manera confidencial i sense cap judici per part de la persona que t'escolta.

L'equip d'escolta activa està compost per alumnat de 2n cicle de l'ESO, Batxillerat i professorat, tots formats en escolta activa. Pots consultar les persones que formen part de l'equip als suros de les aules o en l'espai de convivència (al costat de l'ascensor).

CARAACTIVA

Com agafar cita?

Pots emplenar una sol.licitud que trobaràs a la bústia  de convivència (al costat de l'ascensor), enviar un correu a   convivenciaalcasser@gmail.com   o parlar directament amb la persona de l'equip que t'interesse.

L'horari de l'equip d'escolta és en el pati.

document de descàrrega en pdf

Sol·licitud d'atenció d'escolta activa