AMPA

SOCI CURS 2024-2025

Si et fas soci de l'AMPA fins el 31 del juliol obtens de regal l'agenda escolar del curs 24-25.

REUNIÓ INFORMATIVA "Fira Comercial i Gastronòmica d'Alcàsser 2023"

Famílies comencem nou curs!

Informar-vos que el dia 20,21 i 22 d'Octubre se celebrarà la "Fira Comercial i Gastronòmica d'Alcàsser".

Des de l'AMPA de l'IES ens agradaria saber si estaríeu interessats a participar, ja que és per a recaptar diners per al viatge de fi de curs de quart de l'ESO i 2 de batxillerat.

Tenim fins al 6 d'Octubre per a presentar la sol·licitud.

Participem com a Associació AMPA, per tant els xiquets que no estiguen en l'AMPA no podran participar.

Si estiguéreu interessats, hem organitzat una reunió informativa el proper dimecres dia 20  de setembre a les 19 hores en l'IES.

Us esperem!!

SOCI CURS 2023-2024

Si et fas soci de l'AMPA abans del 20 d'agosto obtens de regal l'agenda escolar del curs 23-24.

FESTA DE GRADUACIÓ 4t D'ESO CURS 22-23

Documento de descarga en pdfDescàrrega document permís patern

QUI SOM?

Organigrama AMPA IES D'ALCÀSSER:

PRESIDENTA:  María José Blázquez Ramiro        SECRETARI:  Luis Aviñó García          TRESORERA:  Ana Mirian Ríos Guerrero

VOCALS:   Miguel Monforte Castelló  /   Ruth Ruiz Sáiz   /   José Sapena Orón

QUÈ APORTEM?

• Assistir a les famílies en tot allò que té a veure amb l’educació dels fills, buscant la seua participació i col·laboració en la vida del centre.
  • Informar, assessorar sobre el funcionament del centre i orientar a les famílies en l’exercici dels drets dels alumnes i compliment dels deures.
  • Promoure i recolzar activitats que contribuïsquen a la formació integral de l’alumnat. (Subvencions a les eixides, intercanvis i viatge de fi de curs de l’alumnat soci, a la compra de materials o serveis per als diferents departaments i dotació de llibres de lectura a la biblioteca del centre).
  • Representar els pares i mares al Consell Escolar (òrgan de participació en el control i la gestió del centre) i al Consell Escolar Municipal.
  • Fomentar les relacions de cooperació del centre amb altres entitats i associacions de l’entorn.

CONTACTA'NS

Correu electrònic:  iesalcasser.ampa@gmail.com