ORIENTACIÓ

ORIENTA

Orienta és un programa d'orientació que té com a objectiu ajudar als alumnes en la seua presa de decisió acadèmica i professional.

Inclou qüestionaris i recursos per a facilitar a l'alumnat l'autoconeixement de les seues capacitats i interessos, el coneixement de l'oferta a nivell estatal (tant de cicles Formatius com de graus Universitaris) i posteriorment la presa de decisions sobre els estudis i professions.

Cliqueu sobre la imatge per accedir a Orienta.

PADLET (Departament d'orientació)

En el següent Padlet podeu condultar informació seleccionada pel departament d'orientació del nostre centre.

Cliqueu sobre la imatge per accedir al Padlet.