CDC (IDENTITAT DIGITAL)

El nostre centre forma part del projecte CDC “Centre Digital Col·laboratiu” de la Conselleria d’Educació, un ambiciós projecte que millorarà enormement els nostres centres educatius actualitzant-los a l’era digital en què vivim, dotant-nos de potents ferramentes educatives recolzades amb la signatura d’un conveni de la nostra Conselleria amb la companyia Microsoft.

L’eix del projecte és dotar a alumnat i professorat d’una Identitat Digital. Concretament, per a l’alumnat s’ha creat un compte de correu electrònic corporatiu amb el format @alu.edu.gva.es i pel professorat amb el format  @edu.gva.es. Aquests comptes ens permetrà:

• Millorar la comunicació per email amb tota comunitat educativa.
  • Utilitzar les eines MSOffice365 per crear documentació, videoconferències i col·laboració entre els membres de la comunitat educativa.
  • Millorar la capacitat d'emmagatzematge: 1TB al OneDrive i 50GB al correu electrònic (outlook).
  • Integritat amb altres plataformes de Conselleria com Aules, PortalEdu, Lliurex, etc.

On podem consultar la nostra Identitat Digital?

L'alumnat per conéixer la seua Identitat Digital (...@alu.edu.gva.es) i la seua contrasenya d’accés ha d’accedir a la WebFamília i consultar la informació en l’apartat Dades de l’alumne/a.

El professorat la por consultar en Itaca3 en Dades de l'usuari a la pestanya Identitat digital.

Comprovem la Identitat Digital.

Per provar la Identitat Digital, recomanem accedir a la web https://www.office.com i iniciar sessió amb el correu i contrasenya.

Què podem fer amb la Identitat Digital?

1. Accedir a les eines de MSOffice365:

• Outlook (mail)
  • OneDrive (emmagatzemament)
  • Word
  • PowerPoint
  • Excel
  • Teams (espai de trobada I videoconferències)
  • I altres eines interessants.

2. Accedir, en els ordinadors del centre, a un entorn personal d’escriptori on treballar i guardar tota els seus treballs i documentació personal.

Si voleu més informació podeu consultar el següent document per alumnes i famílies o a l'espai web del CDC.

document de descàrrega en pdf

Document informatiu alumnat i famílies

Clica a la imatge per accedir