INTERCANVI 23-24

Segon any de l'intercanvi hispanofrancés: Fomentant la ciutadania a nivell d'Europa i a nivell de les relacions intergeneracionals

Gràcies a l'intercanvi entre el collège lycée Saint Joseph de Château Thierry de França i el nostre institut donem sentit a Europa i contribuïm a la formació de ciutadans europeus.
Durant estos mesos d'experiències i vivències, hem aprés a conèixer-nos millor i a esbrinar el que ens fa diferents però també iguals. I això sempre des d'una perspectiva de respecte.

Ens alegra saber que al voltant del nucli de l'intercanvi (centres, famílies, alumnes), s'està formant una gran família que inclou també a les autoritats i a la societat civil.
Enguany, ens ha semblat important afegir el foment de les relacions intergeneracionals a través de les visites a les residències d'ancians de les nostres dos poblacions.

Merci à tous pour votre implication.
À l'année prochaine!
Madame Le Poupon