El 25N a l’IES d’Alcàsser

El passat divendres, 25 de novembre, l’IES d’Alcàsser es va sumar als actes del Dia Internacional contra la Violència Masclista amb diferents activitats.

D’una banda, el projecte “El batec de les papallones” va fer participar l’alumnat de tots els cursos en la creació d’un arbre ple de papallones de colors. El xicotet aleteig de cada papallona simbolitza la força que pot arribar a fer tota una societat per tal d’educar en el respecte i la igualtat per combatre la violència de gènere.

Per culminar la setmana de reivindicacions les alumnes de l’optativa d’Arts Escèniques de 4t d’ESO van protagonitzar l’activitat més visual de la jornada. Es tractava de recórrer les aules amb uns paraigües carregats de poemes que anaven recitant un per un davant dels seus companys.