URGENT…. MODIFICACIÓ ORGANITZACIÓ INICI DE CURS

MODIFICACIÓ EN LES INSTRUCCIONS INICIALS DEL CURS 2020-21 I EN LES DATES DE RECEPCIÓ DE L’ALUMNAT.

La setmana del 7 a l’11 de setembre serà la benvinguda de l’alumnat.

Les classes lectives per a tots els grups començaran dilluns 14 de setembre a les 8.00 hores del matí en el seu horari habitual.

La benvinguda de 1r de Batxillerat canvia a divendres 11 de setembre a les 9.00 hores.

Aquest canvi és degut al fet que la Conselleria d’Educació ens ha comunicat hui divendres 4 de setembre que les dues aules prefabricades que anaven a instal·lar, no estaran disponibles fins a nou avís i sense data prevista d’instal·lació.

*L’organització de l’assistència a classe o semipresencialitat (per torns) que havien publicat ahir i modificada amb data de 04/09 pot estar sotmesa a canvis.

L’horari de benvinguda definitiu és el següent:

1r d’ESO - Dilluns 7 de setembre a les 9.00 hores.

2n d’ESO (PMAR també) - Dimarts 8 de setembre a les 9.00 hores.

3r d’ESO (PMAR també) - Dimecres 9 de setembre a les 9.00 hores.

4t d’ESO (PR4 també) - Dijous 10 de setembre a les 9.00 hores.

1r de Batxillerat – Divendres 11 de setembre a les 9.00 hores.

2n de Batxillerat - Dilluns 7 de setembre a les 12.00 hores.

La durada de la sessió serà d’1h a 1:30h. Remarcar que el dia de la benvinguda NO es farà classe lectiva. La directiva i els tutors faran la recepció de l’alumnat. Explicaran les normes sanitàries, de comportament i realitzaran el lliurament de la documentació d’inici de curs. Els tutors repartiran els llibres a l’alumnat del banc de llibres (és important portar una motxilla per a dur-se els llibres a casa).

document de descàrrega en pdf

Inici de curs 20-21 (04/09)