Finalitats de l’AMPA

Informar i assessorar els pares i mares de les activitats pròpies de l´AMPA de forma individual i col·lectiva en tot allò que concernisca a l´educació dels seus fills/s´i promoure que exercisquen els drets i deures que tenen en eixa labor.

• Potenciar la formació per a la participació de la família en la vida del centre i en els seus òrgans de govern.
  • Recolzar l´alumnat i a les famílies amb necessitats educatives específiques o necessitats socials.
  • Promoure la qualitat educativa.
  • Col·laborar, amb el professorat i l´alumnat, per al bàs funcionament del Centre.
  • Fomentar la convivència entre la comunitat educativa.
  • Realitzar activitats de caràcter educatiu que reforcen els valors i objectius del Projecte Educatiu del Centre.
  • Facilitar les activitats educatives en relació amb l´entorn.
I tot allò que establisquen els seus Estatuts o que, puntualment, siga necessari.
Informació obtinguda de www.fapa-valencia.org