Alumnat oficial al curs 2022/23

Segons la Resolució per la qual s’estableix el calendari i el procés d’admissió i matrícula per al curs acadèmic 2023-2024 en les escoles oficials d’idiomes:

1. Tant l’alumnat que promociona com el que no promociona de curs pot fer l’admissió telemàtica en el període de matrícula.

2. Alumnat oficial 2A2: Si has aprovat el curs 2022-2023 et pots matricular del curs següent. Recorda que este any no hi ha prova de certificació del nivell A2. Aprovant el curs oficial 2A2 s’obté el certificat d’A2 sense fer prova de certificació.

3. L’alumnat tant oficial com no oficial, que haja obtingut la qualificació global de “No apte” en la PUC i haja obtingut un percentatge de puntuació mínim d’un 50% en cadascuna de les activitats de llengua avaluades, podrà promocionar el següent curs i matricular-se al juliol. Esta promoció tindrà la consideració de prova de nivell i no produirà efectes per a l’obtenció del certificat corresponent.

4. L’alumnat matriculat oficial en el curs 2022-2023 que ha superat el curs en la promoció ordinària o extraordinària i que vulga romandre en el curs al que ja estava matriculat es pot matricular amb la categoria d’un curs d’actualització de coneixements. Aquesta modalitat d’inscripció no té efecte acadèmic i és incompatible amb una matrícula oficial del mateix idioma. L’alumnat que es matricula a un curs d’actualització de coneixements abonarà la taxa d’alumnat ordinari i es podrà matricular en el període de matrícula de juliol o setembre.