App per IOS / App per Android

És la web des de la qual tot l’alumnat major d’edat i en el cas dels menors, els pares/mares o els tutors legals, poden consultar les notes, el registre de faltes o retards a classe, el calendari d’avaluacions i els missatges que tant el centre com els docents desitgen fer arribar per esta via de comunicació.

Web Família permet també a tot l’alumnat i a les seues famílies establir contacte amb el professorat i amb el centre.

En el moment de la matrícula, vos enviem un correu amb les instruccions d’accés i registre a este servei. Una vegada vos heu registrat i heu accedit, és recomanable configurar les notificacions de forma automàtica al vostre correu electrònic.

Si no heu rebut correu amb contrasenya, contacteu amb la secretaria del centre.

ENLLAÇ A WEB FAMILIA

Com puc canviar la contrasenya?

Podeu canviar-la contrasenya en la primera connexió o més endavant. Una vegada dins de la plataforma, feu clic sobre l’etiqueta del vostre nom (en la part superior) i completeu el formulari amb la contrasenya actual i la nova contrasenya. Confirmeu la nova contrasenya i feu clic sobre el botó Canvia. No oblideu tancar el navegador. La pròxima vegada que accediu a la Web Família haureu d’introduir la nova contrasenya.

He oblidat la meua contrasenya: què he de fer?

Si heu oblidat la contrasenya d’accés, podeu generar-ne una de nova de forma automàtica polsant sobre «He oblidat la contrasenya» des de la pantalla d’accés a la Web Família. Completeu les dades sol·licitades utilitzant l’usuari i el correu electrònic amb els quals us vau donar d’alta en Web Família.

Puc rebre avisos al meu correu electrònic?

Si activeu les notificacions al vostre perfil de Web Família, rebreu els avisos al vostre correu electrònic. És molt important que marqueu aquesta opció, perquè així podreu comprovar al vostre correu si teniu missatges del professorat, consultar les vostres notes o qualsevol altre tipus de notificació per part del centre.