INSCRIPCIÓ PUC 2024

INSCRIPCIÓ DE L’ALUMNAT OFICIAL

(MATRICULAT A L’EOI EL MAESTRAT AQUEST CURS)

Es poden matricular a les Proves Unificades de Certificació tant els alumnes oficials de l’EOI com qualsevol altra persona interessada (major de 16 anys o que complisca els 16 l’any natural de la prova). Els alumnes oficials també es poden presentar a un idioma / nivell que no estan cursant, en aquest cas, s’han de matricular com a LLIURES i pagar la taxa corresponent. Si estàs matriculat a un curs conduent a certificació i vols presentar-te a les proves, t’has d’inscriure a través de l’assistent telemàtic, però no has d’abonar cap taxa.

Termini d’inscripció: Des de les 10:00h del dia 19 de febrer fins a les 23:59h del dia 23 de febrer. Clica ACÍ per a entrar a l’enllaç d’inscripció.

INSCRIPCIÓ DE L’ALUMNAT LLIURE

(NO MATRICULAT A L’EOI EL MAESTRAT AQUEST CURS)

Si aquest curs no estàs matriculat en cap EOI, o vols examinar-te d’una llengua o nivell diferent al que estàs cursant, t’has de matricular a les PUC com alumnat LLIURE.

La matrícula es farà per via telemàtica en tres passos: 1. sol·licitud, 2. pagament de la taxa i 3. validació de la sol·licitud. La tramitació de la matrícula finalitzarà quan estiguen completat els tres passos.

L’enllaç del procediment telemàtic d’aquest alumnat el trobaràs ACÍ.

IDIOMES I NIVELL PERÍODE DE MATRÍCULA o SOL·LICITUD DE TORN DE MATRÍCULA
Tots els idiomes i nivells excepte anglès i valencià. des de les 10h del 19 de febrer fins a les 23.59h del 23 de febrer de 2023.
ANGLÈS B1 des de les 9h del dia 28 de febrer fins a les 9h del dia 29 de febrer o fins que s’esgoten els torns.
ANGLÈS B2 des de les 10h del dia 28 de febrer fins a les 10h del dia 29 de febrer o fins que s’esgoten els torns.
ANGLÈS C1   des de les 11h del dia 28 de febrer fins a les 11h del dia 29 de febrer o fins que s’esgoten els torns.
ANGLÈS C2des de les 12h del dia 28 de febrer fins a les 12h del dia 29 de febrer o fins que s’esgoten els torns.