Matrícula curs 2021-2022 (juliol i setembre)

ADMISSIÓ I MATRÍCULA CURS 2021/22

Pots consultar la Resolució completa      Informació sobre el tramite d’admissió
Requisits: edat, nacionalitat        Requisits per a l’accés directe a nivells superiors
Guia de preguntes freqüents en castellà   Frequently Asked Questions

PROVA DE NIVELL: Per a poder accedir directament a un curs superior al 1A2 (si no tens cap document que et permeta l’accés directe) Només al setembre. Més informació ací

PRIMER PERÍODE D’ADMISSIÓ : JUNY-JULIOL (termini finalitzat)

11 de juny

Es publiquen les vacants de totes les EOI

Podràs consultar-les ací

De l’11 de juny a les 12.00
al 28 de juny a les  23.59

S’obri el  assistent telemàtic [termini expirat]
Només pots triar un curs superior a 1A2 si compleixes els requisits d’accés directe

Entra en l’assistent per a sol·licitar idiomes i horaris, segueix els passos fins al final i dona-li a confirmar, pots descarregar i guardar el teu solictud.
Mira la guia de l’assistent telemàtic abans
Check the manual for the telematic admission before you start

9 de juliol

Publicació resultats a través de l’assistent
NO TENS PLAÇA ENCARA fins a formalitzar la matrícula en secretaria!!

Entra de nou en l’assistent i consulta quina t’han assignat, segueix les instruccions per a pagament de taxes i veuen a formalitzar a secretaria!!!

Del 12 al 16  de juliol (alumnat oficial curs 20-21)
Del 16 al 31 de juliol (alumnat nou)
L’1 i el 2 de setembre

Formalitza la  matrícula presencialment

Presenta la documentació en secretaria de l’EOI. Sol·licita  Cita prèvia

Del 3 al 9 de setembre:

Matrícula d’alumnat oficial que  no va saber les seues notes abans del 26/06 i no va poder sol·licitar plaça en l’assistent telemàtic, de les persones adjudicades en l’assistent telemàtic i en llista d’espera

Presenta la documentació necessària en la secretaria Sol·licita Cita prèvia

SEGON PERÍODE D’ADMISSIÓ                    SETEMBRE                                              (si vols fer a la Prova de Nivell mira ací)

Del dia 15 a les 12.00 h
al dia 19 a les 23.59 h

S’obri l’assistent telemàtic.
Si necessites ajuda amb l’assistent telemàtic sol·licita cita prèvia sol el dia 15, 16 i 17

Mira la guia de l’assistent telemàtic abans
Check the manual for the telematic admission before you start

23 de setembre

Rebràs un correu electrònic amb enllaç per a consultar quin horari t’han assignat
NO TENS PLAÇA ENCARA fins a formalitzar la matrícula en secretaria!!

Entra de nou en l’assistent i consulta quina t’han assignat, segueix les instruccions per a pagament de taxes, si eres alumne nou en EOI has de marcar la casella d’obertura d’expedient!

veuen a formalitzar a secretaria!!!

Del 23 al 30  de setembre

Formalitza la  matrícula presencialment

Presenta la documentació en secretaria de l’EOI. Sol·licita  Cita prèvia

De l’1 al 4 d’octubre

matrícula de candidatxs en llistes d’espera (listadono publicables

ens posarem en cnontacto amb els candidats per ordre d’admissió

PERÍODE D’ÚLTIMES VACANTS

Una vegada finalitzat el procés telemàtic d’admission i matrícula de juliol i setembre, si encara queden places vacants, els interessats es podran matricular presencialment a les escoles.

més informació ací